.

.

سایت خبری طلوع گناباد

سرپرست شهرداری گناباد از برگزاري كلاسهاي آموزش آتش نشاني و خدمات ايمني در 23 مركز آموزشي و اداري در سطح شهر بصورت عملي و تئوري خبر داد .

حسين زاده گفت با توجه به اهميت آموزش جهت پيشگيري از حوادث و آتش سوزي هاي احتمالي پيگيري و هماهنگي هاي لازم را با مديريت آموزش و پرورش ادارات درخواست كننده انجام گرفته و كلاس هاي آموزشي به مدت 60 ساعت در اذر و دي ماه برگزار گرديده است .


وی آمادگي دايره آتش نشاني شهرداري گناباد را جهت برگزاري اين كلاسها در ادارات، نهادها و مركز آموزشي اعلام نمود و افزود ترويج فرهنگ ايمني در سطح جامعه با توجه به اينكه مردم بهترين امداد رساناند مطلوب ترين راه براي به حد اقل رساندن خسارات جاني و مالي مي باشد.

در ادامه وي  از همه همشهريان محترم در خواست کرد با توجه به اينكه در فصل زمستان قرار داريم و خطرات آتش سوزي وسايل گرمايشي افزايش يافته رعايت اصول ايمني را مهمترين اولويت برنامه زندگي خود قرار داده و در صورت بروز هرگونه آتش سوزي با شماره 125 تماس گرفته تا پرسنل خدوم آتش نشاني بتو.انند ياري گر عزيزان شهروند باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: دو شنبه 9 دی 1392برچسب:گناباد,آتش نشانی گناباد,اخبار گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com